• سه شنبه ٧ آذر ١٤٠٢-١٢:٢٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٠٠٩
سردار قریشی در صحن شورا:6-196

ما در خدمت خواسته های مردم هستیم/ روحیه بسیجی، دشمنان را به زانو درآورده است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، به مناسبت هفته بسیج در صحن شورای اسلامی شهر تهران حضور پیدا کرد و با گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز تفکر و روحیه بسیجی در هزاران کیلومتر خارج از کشور دشمنان را به زانو درآورده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران؛ سردار«سید قاسم قریشی» با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند تشکیل بسیج الهام الهی و قلب حضرت امام (ره) بود، اظهار داشت: اگر تفکر بسیجی در جامعه‌ای طنین انداز شود قطعا چشم طمع دشمنان از او دور خواهد بود.
جانشین رئیس بسیج مستضعفین با اشاره به حضور بسیجیان در دفاع مقدس و با تاکید اینکه حضور نیرو‌های مردمی بسیج در دفاع مقدس نقش تعیین‌کننده‌ای داشت گفت: پس از دفاع مقدس نیز بسیجیان در صحنه‌های مختلفی از جمله سیل، زلزله و حوادث دیگر حضور داشتند، مضافاً بر اینکه در بحران کرونا نیزهمگان، نقش بسیج را دیدند؛ بسیجیان از تولید ماسک تا غسل، کفن و دفن متوفیان کرونا وارد میدان شدند.
وی یادآور شد که نخستین واکسن کرونا در کشور نیز توسط بسیج ساخته شد و برای تولید به ستاد اجرای فرمان امام تحویل شد.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه روزگاری به دلیل تحریم کشور‌ها به ما حتی سیم خاردارهم نمی‌دادند، اظهار کرد: امروز کشورمان با روحیه بسیجی به چنان تجهیزاتی رسیده است که کشور‌های دیگر خواهان تجهیزات ما هستند و از این موضوع خرسندیم که تفکر و روحیه بسیجی در هزاران کیلومتر خارج از کشور دشمنان را به زانو درآورده است.
 وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز سند اعتلای اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب در بسیج تدوین و پس از تأیید رهبر معظم انقلاب اسلامی، ابلاغ شده است و برای اجرای سند اعتلای اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی قرارگاه‌هایی در سراسر کشور تشکیل شده است.
سردار قریشی افزود: با اشاره به راه‌اندازی طرح ملی جهاد تبیین در سراسر کشور اظهار داشت: ما به دنبال تربیت هشت تا ۱۰ میلیون نیرو هستیم که آماده اجرای ماموریت‌ها در حوزه‌های مختلف باشند مضافاً بر اینکه هادیان سیاسی با حضور در مساجد، کارخانجات و ... به تبیین مسائل مختلف از جمله خیانت‌های رژیم پهلوی و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته می‌شود. 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه دشمن در اغتشاشات سال  گذشته به دنبال ضربه زدن به بنیان‌های کشورمان بود؛ گفت: دشمن با بهره‌گیری از گروه‌های ترور و انفجار بهره‌گیری از سلاح‌ها و مهمات به دنبال ناامنی‌های بیشتر در کشور بود اما با عدم اقبال از طرف مردم نتوانستند کاری کنند و در آن زمان بود که بسجیان در اغتشاشات سال گذشته در عمق میدان، میدان‌داری می‌کردند.
وی با بیان اینکه بسیجیان در اعتشاشات هیچگونه سلاح و تجهیزات نظامی همراه نداشتند؛ خاطرنشان کرد: هزاران گردان در بسیج سازماندهی شده است و آماده مقابله با هرگونه حرکت دشمن هستند.
این مقام مسئول با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی و محکوم کردن کشتار مردم فلسطین توسط رژیم غاصب اسرائیل گفت: یکی از ترس‌های دائم آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی حضور ایران در جنگ غزه بود.
سردار قریشی در پایان با بیان اینکه دشمنان اعلام می‌کنند که مردم با نظام نیستند؛ اظهار داشت: طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته تنها ۲۵ درصد اعلام کردند در انتخابات شرکت نمی‌کنند و از بین این تعداد تنها چهار درصد اعلام کرده که نظام‌ را قبول ندارند و مابقی هم به دلیل مسائل معیشتی و ... بوده است.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: